2016. június 4., szombat

Izaura TV, az új telenovella csatorna

Nemrég hozták nyilvánosságra a TV2 csoport egyik új csatornájának, az Izaura TV-nek a logóját. Kicsit nekem az egykori Prizma TV logójára emlékeztet, de van egy kis Romantica feelingje is. A Zone Romantica TV csatorna 2012-ben változott Film Cafe-vá. Egykoron telenovellákat sugárzott mindenféléből. Azt gondolom, hogy megszüntetése helyett fejleszteni kellett volna és nem újraszinkronizált egykori Hallmark-os filmekkel teletölteni a műsort. A Zone Romantica egy különleges csatorna volt. Korábban Romantica néven futott 1998-tól. 2006-ban kapta a Zone Romantica nevet. Az Izaura TV lehetséges hasonló színvonallal fog futni, mint anno a Romantica channel. Mivel a TV2 új csatornája elképzelhető, hogy 3 évnél régebbi sorozatokat nem vesznek. Ezt mondták is nekem ami meglepett. Mégis megvették tavaly a Mi Pecadót, amely 2009-es telenovella. Egy régebbi sorozat sokkal színvonalasabb. Jobban lehet szerintem élvezni, mint egy teljesen friss alkotást. Úgy gondolom, hogy egy telenovella csatorna értelmetlen, hiszen nem kellene a lakosságnak egész nap a TV előtt ülnie és sorozatokat nézni, mert a sok jó megárt. Mondják sokan, és mondom én. Képzeljünk el egy fincsi édességet, amiből ha sokat eszünk az nem tesz jót a gyomrunknak. Én azt gondolom, nem kellene butítani a népet azzal, hogy telenovellákat nézzen egész nap. Kamasz koromban én rabja voltam a telenovelláknak és szinte állandóan néztem őket a szabad időmben. Ez olyan mint a kábítószer. Nem szabadulsz ha rászoksz. Aztán változott a gondolkodásmódom, és egy nap meguntam, hogy egysíkúságban élek és hogy a valóság egészen más mint a sorozatokban. Rátértem más tv műsorra. Sokkal több minden kezdett érdekelni. Aztán ahogy érettebbé váltam rájöttem, hogy ugyan szuperek a telenovellák, mégis félig butítják, félig tanítják az embert. A telenovellák műfaját nagyon szeretem, számos fajtái vannak. A magyar társadalom egy része megveti és elítéli őket. Akadhatnak olyanok, akik titkon nézik, de ezt szégyellik beismerni. Én nem szégyellem azt, hogy néztem őket. Sajnos a mai sorozatok többsége egyáltalán nem tud lekötni. Ez olyan mint egy régi kedvenc csoki ami új recepttel készül. Más lesz az íz. Azonban ha van ami megfog, esélyt adok neki hogy megnézzem. De nem annyit, mint egy évtizede. Akadnak olyan darabok, amelyeket szívesen előveszek és nosztalgiázhatok kedvemre. Ha van egy kereskedelmi csatorna, akkor azt úgy kell vezetni, hogy az tartalmazzon mindent. Így változatos. Semmi szükség film, sorozat, zene vagy mesecsatornára hisz ha van egy TV csatorna mindegyik műfajt el lehet helyezni szép sorjában. Pontosan nem tudni mikor indul az Izaura TV, de ilyen névvel csatornát nem indítanék. Picit nevetségesnek is tartom. Arra azonban kíváncsi leszek milyen telenovellákat fognak adni. Az se lepne meg, ha a nap 24 órájában nyomatnák a sorozatokat. Az is lehet, hogy régebben futott TV2-es telenovellák lesznek melléjük premier sorozatokkal. Mindenesetre hamarosan kiderül, milyen lesz a kínálat. A kitalált TV csatornáimon sok telenovella megy, mert fontos elemei egy jó csatornának. Ha beteszünk melléjük az adott csatornába filmeket, zenei műsorokat, egyebeket akkor változatosságot adhatunk. Én legalábbis így gondolom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.