2016. június 7., kedd

Simplemente Maria a TV2 műsorán!

Ahogy már korábban sejtettem a TV2 fogja műsorra tűzni a mexikói Simplemente Maria legújabb változatát Maria címmel. Magát a címet is előre tudtam, hisz ezt is sejteni lehetett mivel a TV2 sok sorozatának olyan címet adott, ami épp az adott telenovella főhősnőjének a neve. Bizony, én is nagyon szerettem a szegény lány, gazdag fiú sztorit, melléje a temérdek cselszövést, ármánykodást. És az egykori színészgeneráció még hiteles játékokkal szórakoztattak el minket, rajongókat. A 90-es évek végén és a 2000-es évek középig még ez a választék le tudott kötni. Ma már sajnos nem. Ez a metrószerelvény elment. Én úgy gondolom, hogy a rózsanovellák történetein is alapos változtatásokat kellene csinálni, hogy a néző ne mindig ugyanazt nézze! Gondolok a Corazón Indomable (Maricruz), La Gata (A macska) történetére. Úgy gondolom lehetnének új ötletei a Televisának, és nem más dél amerikai ország telenovelláit saját ízlés szerint lemásolni. Izgalmasabb sztorikat kellene hozni, ami meglepi a telenovellák rajongótáborát. A Simplemente Mariával kapcsolatban én a Victoria Ruffo-s változatát nézném meg. A színésznő nemcsak szép, de a szenvedő karaktere pont neki való. Jobban el tudom őt képzelni, mint Claudia Alvarezt, akinek, valljuk be nem való Maria karaktere. Nem tudom ki lett volna alkalmas erre az új széria szerepére, de azt gondolom jelenleg a rózsanovellák kora hervadni kezd. Mi magyarok képesek vagyunk ugyanazt megnézni, lehetőséget adni a telenovellák felett ítélkező embereknek, hogy szidhassa a műfajt, és mogorván mondhassa: Mindegyik egy kaptafára készült! Van némi igazság, de különböző történetek is vannak, melyek eltérnek a szokásos rózsanovellák sztorijaitól. Hogy jó választás volt e a 2015-ös Simplemente Maria? Nem tudom. Én sokkal inkább venezuelai, argentin vagy más dél amerikai társaság sorozataiból válogattam volna. És biztos hogy egy ütősebb telenovellát vettem volna meg amelyben rengeteg izgalom van és komolyabb a témája. Ez pedig a nézettség számát is megemelheti, főleg ha kedvező időpontba kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.