2017. március 23., csütörtök

Megjelent Sin Bandera akusztikus albuma!

Tavalyi újságomban már írtam a mexikói duó új lemezéről, az Una Ultima Vez-ről, mely néhány hónappal később deluxe kiadásban is megjelent. Nekem a normál, ötszámos változat van meg. Leonel Garcia és Noel Shajris visszatért, hogy egy akusztikus koncertet adjanak rajongóinak. Az Una Ultima Vez Encore két új dalt is tartalmaz. A Que Pasaria? és az Adiós című számot. Én az egylemezes változatát vásároltam meg, mert a youtubeon megtalálhatóak a számok videóklipjei. Nagyon hangulatos, érzelmes és különleges hangzású kiadás. Sin Bandera új és régebbi sláger dalai más stílusban hallhatóak ún. akusztikus változatban. 

A kiadvány így néz ki. 
Nagyításhoz kattintsatok a képekre:






A tavaly megjelent Una Ultima Vez, mellette az akusztikus koncertes CD

Nagyon szép album! Kicsit szomorúnak is tartom, mert az idő múlását juttatja eszembe. Mikor 17 éves voltam akkor ismertem meg a mexikói duó zenéjét az Amikor az enyém leszel (Cuando seas mía) című telenovella által.
Sin Bandera két új dalát itt hallgathatjátok meg: 
Sin Bandera: Que pasaria?


Sin Bandera: Adiós


Sajnos Magyarországon nem lehet kapni a CD-t. Külön megrendeltem. Nagyon jó vásár volt ez az album is. Mindenkinek ajánlom, aki romantikus zenekedvelő.

A tavalyi két Sin Banderás cikkem itt olvashatjátok el:

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.